回歸 |吳偉豪反複練習長對白 監製讚勤力兼擁標準小生外形 (17:41)

文章日期:2022年07月16日

無綫劇集《回歸》昨晚一集講述區家謙(吳偉豪飾)在安若彤(游嘉欣飾)生日前夕,吩咐安若彤訂枱及著靚啲,結果令安若彤表錯情,安若彤最後因場面尷尬而落荒而逃。雖然家謙累彤彤「食檸檬」,但這位老闆對私人助理不乏欣賞和關心,兩人的互動亦見甜蜜,令「謙彤CP」成功入屋。

吳偉豪讚游嘉欣表現專業兼轉數快:「有時會即場喺劇本上加啲改動,游嘉欣都即刻可以配合到。最難忘我哋喺第3集以航拍機拍Office戲,我同游嘉欣Cut機後冇Playback睇,所以當時其實係唔知自己拍咗啲乜。」

吳偉豪在劇中戴上眼鏡,飾演IT公司主席兼行政總裁。雖然有網民認為他演技有待改進,但亦有人盛讚他顏值高,應付長對白有一手。吳偉豪坦言在對白方面下了不少工夫:「真係要花好多心機去背熟對白,每日一有時間就重複練習,不停講,講到順為止。」

監製林志華一早鎖定吳偉豪、周嘉洛在劇中飾演兩兄弟,直指吳偉豪有標準小生外形,講長對白時不似背書,而且幾有戲味,值得讚賞。

(即時娛樂)

相關字詞﹕回歸 吳偉豪 游嘉欣