金像獎紅地氈|林二汶捲是非後首公開露面 承諾再畀心機做音樂 (19:10)

文章日期:2022年07月17日

是非纏身的林二汶,今天(17日)亮相在九展舉行的「第40屆香港電影金像獎頒獎典禮」紅地氈。早前二汶被忠實粉絲撰7000字大控訴,又質疑她的信仰是「邪教」、斥假仁假義,及後二汶以長文反駁相關指控。

自事件後首度公開露面的二汶,被問到心情是否平復?她說:「呢排忙緊《聲夢傳奇2》,戰况如火如荼,忙碌係好事,同埋忙學校嘢,準備要表演,忙碌中度過。(沒有看網上評論?)我有時都post嘢,其實好多人都好好,佢哋會DM我,講鼓勵說話及支持說話,我每星期做Live。」

問到怎樣安撫fans?她說:「好多fans跟咗我好多年,如果我再畀心機做音樂,始終都會再見番,同埋我諗呢個時間,好少同大家見面做Live,以前做好多Live經常見到,感覺親切。依家因Covid關係,好多冇實體演出。(受網絡欺凌?)係呀,係呀,不過我啲文章已講咗,我唔可以代佢哋講感受,但無論如何,希望大家都開心番啲。早排不停落雨落得好緊要,有一日個天晴番,其實係會,大家心情都會,我覺得用音樂再聚會係最好,希望做到呢樣嘢,依家暫時音樂創作同發展,放喺《聲夢》。」

至於會否解釋信仰?二汶說:「我喺文章解釋咗,道教有講,修道係一件你參與嘅事,大家可以理解多啲。」

相關新聞:金像獎紅地氈|林明禎收起性感不怕被搶風頭︰今晚個個都是主角

相關新聞:金像獎紅地氈|Jer入圍原創電影歌曲:得唔得到獎係其次

相關新聞:金像獎紅地氈|MIRROR型爆登場 盧瀚霆恨拍驚慄片

(即時娛樂)

相關字詞﹕林二汶 金像獎 紅地氈