金像獎|許冠文想念已故胞弟許冠英 聽老婆話繼續拍喜劇:要笑住喊 (21:00)

文章日期:2022年07月17日

第40屆香港電影金像獎頒獎禮今晚(17日)在九展舉行,許冠文(Michael)獲頒終身成就獎,他多謝幾位貴人,包括李翰祥、鄒文懷,還有3位胞弟許冠武、許冠英及許冠傑,他說:「佢哋(3個弟弟)咁多年以來,默默支持住我,因為真係聲都唔敢出,許冠英經常同人講『梗係唔敢出聲,邊敢呀?佢聲大夾惡,又倔強固執,又牙尖嘴利,咪佢講晒囉』。許冠英已經去咗天堂,我知佢今晚一定睇緊,今晚想借呢個機會同佢講,所有你對我嘅批評都係啱嘅,我冇咗你真係唔得,我好掛住你,同埋多謝你,呢個獎大部分都係屬於你。」

許冠文又多謝家人包括老婆仔女及兩個孫:「我太太是所有我喜劇靈感來源,佢有非常樂觀人生態度,佢認為今日天跌落嚟,聽日都會更好,有時我覺得山窮水盡,我想拍悲劇,佢就會鬧我,使乜你拍悲劇畀我哋睇?呢個現實仲唔夠悲,睇新聞就得,段段都係,我哋戴口罩戴兩年幾喇,你一定要繼續拍喜劇,令香港人就算喊,係笑着哭!提醒香港電影嘅兄弟姊妹,未來日子我哋會面對比較困難時光,我哋千祈唔好怕,我哋明天一定會更好,我哋香港人永遠有種精神,就算我哋喊,都係笑住嚟喊。」

相關新聞:金像獎|王丹妮奪最佳新演員 爆喊感激廖啟智教導

相關新聞:金像獎|許冠文膺終身成就獎自覺好命 笑稱:咁快同我埋單?

(即時娛樂)