金像獎|馮皓揚憑《媽媽的神奇小子》首奪最佳男配角 (22:08)

文章日期:2022年07月17日

在《媽媽的神奇小子》演活少年版蘇樺偉的馮皓揚(羊羊),擊敗一眾前輩包括林雪、謝君豪、古天樂、柯煒林,首奪香港電影金像獎「最佳男配角」。年紀輕輕的羊羊後生可畏,他上台從金燕玲和關錦鵬手中取過獎項,並激動流淚說:「好多謝大會及金像獎頒呢個獎畀我,呢個獎真係好重,個重量呢一刻未完全感受到,我覺得好開心,真係拎到呢個獎,然後多謝導演尹志文、吳君如、所有出品電影公司、古天樂,多謝你哋當初堅持,先至有呢部電影,我先有機會做好少年偉仔呢個角色,多謝梁仲恆、蘇樺偉、張繼聰,佢哋不厭其煩,將識嘅嘢全部畀我聽,多謝演員及幕後,當時我跑嘅戲分相對多,但我覺得唔辛苦,唔係因為跑得,拍攝團隊氛圍好正,多謝你哋!多謝家人,我嘅爹哋媽咪,有時望番我嘅付出,以及你哋對我支持,我會覺得自己唔爭氣,但我希望之後用最大努力去用心演好之後角色,希望可以報答你哋。」馮皓揚表示會繼續謙虛及畀心機演好每個角色,希望有日好自信跟大家講:「我叫馮皓揚,係一個出色嘅香港演員。」

相關新聞:金像獎|王丹妮感激梅艷芳 家人的愛令她跳出舒適圈接受挑戰

相關新聞:金像獎|《時間的初衷》奪電影歌曲獎 趙善恆︰希望大家繼續相信香港有希望

相關新聞:金像獎|廖子妤憑《梅艷芳》首奪最佳女配角 激動落淚:多謝Ann姐

相關新聞:金像獎|許冠文想念已故胞弟許冠英 聽老婆話繼續拍喜劇:要笑住喊

相關新聞:金像獎|王丹妮奪最佳新演員 爆喊感激廖啟智教導

相關新聞:金像獎|許冠文膺終身成就獎自覺好命 笑稱:咁快同我埋單?

(即時娛樂)