金像獎|周國忠膺專業精神獎 合十感謝已故石天 (22:20)

文章日期:2022年07月17日

第40屆香港電影金像獎頒獎禮今晚(17日)在九展舉行。專業精神獎由周國忠獲得,並由黃百鳴及麥嘉負責頒獎。

麥嘉說:「8個鐘頭為電影工作,你係電影工作者,假如你每日除咗8小時瞓覺,16個鐘頭為電影工作,你可以成為家,即係電影藝術家。假如1日24個鐘頭都係為電影工作,連發夢同瞓覺都諗住電影,你可以成為大師。今日頒獎畀佢呢位仁兄,每日都諗住電影。」黃百鳴則表示:「攞獎呢位周國忠先生,80年代同我哋新藝城剪片,有大師級技術外,最難能可貴係工作態度及笑容。」

周國忠說:「多謝麥Sir及黃生頒獎畀我,從你哋手上接過呢個獎特別有意義,1976年認識你哋兩位開始合作,到依家足足有46年。真係難能可貴,我喺度再次多謝你哋兩位,以前對我支持同愛護,新藝城石天,雖然石天先生已離開我哋,但佢嘅電影,留畀我哋歡笑永遠留喺我哋心中,多謝你石老闆。」

而最佳剪接由《怒火》的彭正熙奪得;最佳視覺效果則由《梅艷芳》的余國亮、梁偉民、洪敏詩和林嘉樂獲得;最佳音響效果則由《梅艷芳》杜篤之和吳書瑤奪得;最佳原創電影音樂則由《第一爐香》的坂本龍一獲獎;最佳服裝造型設計則由《梅艷芳》吳里璐及葉嘉茵奪得。

相關新聞:金像獎|馮皓揚憑《媽媽的神奇小子》首奪最佳男配角

相關新聞:金像獎|王丹妮感激梅艷芳 家人的愛令她跳出舒適圈接受挑戰

相關新聞:金像獎|《時間的初衷》奪電影歌曲獎 趙善恆︰希望大家繼續相信香港有希望

相關新聞:金像獎|廖子妤憑《梅艷芳》首奪最佳女配角 激動落淚:多謝Ann姐

相關新聞:金像獎|許冠文想念已故胞弟許冠英 聽老婆話繼續拍喜劇:要笑住喊

相關新聞:金像獎|王丹妮奪最佳新演員 爆喊感激廖啟智教導

相關新聞:金像獎|許冠文膺終身成就獎自覺好命 笑稱:咁快同我埋單?

(即時娛樂)