金像獎最佳男配角馮皓揚讀無綫藝訓班 網民︰真係好難明 (17:17)

文章日期:2022年07月20日

電影《媽媽的神奇小子》中飾演少年蘇樺偉的馮皓揚(羊羊),在日前(17日)「第40屆香港電影金像獎頒獎禮」中奪得「最佳男配角」。羊羊原來已報讀了今屆TVB藝員訓練班,且已在得獎後的第2天開學。

他接受TVB娛樂新聞台訪問時,說知道今屆藝訓班的校長是《十月圍城》導演陳德森後說︰「我唔係成日喺片場打滾,第一次見到佢個名係喺金像獎嘅名單入面。佢講一個好演員要謙虛、留意身邊唔同嘅嘢,呢啲我之前已經嘗試開始做,所以聽到佢嘅分享好感動,好似自己做緊啲正確嘅嘢。我講嘢方面比較弱,最期待(上藝訓班)可以執番啲懶音。」今屆藝訓班除了校長是導演陳德森,錢嘉樂及袁偉豪亦分別擔任導師。

不過,不少網民認為本身已是金像獎最佳男配角的羊羊入讀藝訓班是自貶身價。有網民表示「你唔尷尬,教你個老師都尷尬啦!佢可能呢世連被提名金像獎嘅可能都冇㗎喎」、「咁大間演藝學院你唔入去讀......真係好難明」,有網民又質疑袁偉豪擔任導師的能力。

(即時娛樂)