李尚正孖盧頌恩主持《香港空間改造王》 首次見樣講裝修 (18:00)

文章日期:2022年07月20日

香港開電視節目《空間改造王》一直備受觀眾喜愛,是該台收視王牌節目,節目由李尚正(阿正)及盧頌恩(妹頭)配音,講述日本設計工匠把舊屋脫胎換骨,為無數家庭帶來幸福舒適的家,創造出不少「奇蹟」。

如今「奇蹟」終於在香港發生,香港開電視推出港版《空間改造王》。《香港空間改造王》繼續由阿正、妹頭擔任主持,節目將於7月24日(周日)起,逢星期日晚上8時播出,務求幫助港人將寶貴的生活居所變成Dream House。

李尚正、盧頌恩一直期待開拍《香港空間改造王》,妹頭對此感驚訝:「幫日本版配音嘅時候,係見唔到自己個樣,依家為《香港空間改造王》配音時,成日都見到自己同阿正喺節目度出現,有啲唔慣,感覺既陌生又熟悉咁。」

阿正笑言很榮幸可以主持香港版:「我諗觀眾想睇空間改造多過想睇我哋,其實感覺新鮮嘅,製作團隊一路拍攝舊屋翻新過程,自己都學到好多嘢,同埋本地嘅裝修無論技術、條件、物料上都有好大差別,所以同日本版好唔同。」

拍攝過程中,阿正及妹頭走訪過不同居所,看過無數裝修,其中最令妹頭難忘的,莫過於一個不足200呎的單位,經「改造」後,變成擁有多個獨立空間的安樂窩,她說:「呢間屋雖然好細,但只要花啲心思去改造,可以擁有獨立廚房、洗手間、飯廳、睡房、活動室同埋閱讀空間,覺得好神奇。」至於問到阿正與妹頭可有計劃改造現時的生活空間?他們異口同聲表示沒有,李尚正指:「無論空間改造定置業,暫時冇呢個預算。」

(即時娛樂)