白色強人II|胡定欣演院長忠奸難辨 祝文君曬「巨肚」崩潰爆喊 (18:17)

文章日期:2022年07月20日

無綫重頭劇《白色強人II》將於下周一(25日)晚9點半翡翠台首播。早前劇集在網上率先播出,首集焦點落在已故藝人祝文君身上。

飾演患有「結節性硬化症」病人的文君,在庭上真情剖白:「你哋唔係我,根本唔會體會到呢個病,對於我兩母女係幾咁辛苦。」之後文君展示「巨肚」,繼續崩潰爆喊:「我肚入面生滿腫瘤,根本唔會有老闆願意請個咁嘅怪人做嘢,係咪我哋啲窮人,條命就唔值錢?我真係唔甘心呀,我唔想死呀!」

由於文君說出的每句話均甚有感染力,網民紛紛留言讚她專業,並為其離世大嘆可惜。據知文君為了培養情緒,刻意一早抵達拍攝現場並靜靜坐在一旁;最終為時長達三分鐘的獨白戲,文君一take過完成拍攝,令台前幕後大感敬佩。

第一季明成北醫院副院長楊逸滔 YT(郭晉安飾)計劃將明成北變成集資百億的醫療王國,最終其有份倡議的醫療改革方案失敗告終;今季升呢院長的YT,倡議「全面開放藥物名冊草案」,堅持「唔應該有病人因為冇錢得唔到適當嘅醫治」,主張為香港為數不多的罕見病患者以廉價提供藥物。

至於劇中YT的願望,遇到不少阻力,除今季新加盟角色葉晴(胡定欣飾)強烈反對之餘,其好友兼醫發局主席溫銘章(張達倫飾)又做手腳,讓葉晴空降明成北與YT分任院長;背後暗藏重大秘密的葉晴更是忠奸難辨。

以探討醫療問題及個案為主的《白色》,第二季大小醫療個案超過130宗,劇組希望透過不同的醫療個案,立體化每位主角人物性格及醫療手法的同時,亦讓觀眾看盡人生百態。為確保真實及準確性,劇組事前做了大量功課,所有手術均有專業醫療團隊駐場指導細節。

(即時娛樂)