謝安琪方皓玟下月亞博開騷 開會傾流程掛住講湊仔經 (17:08)

文章日期:2022年07月21日

謝安琪(Kay)與方皓玟合作的音樂會將於下月13、14日日假亞洲國際博覽館舉行。兩人相識多年,直至今年8月才舉行首個聯乘音樂會,方皓玟認為是最好的時機。她說︰「知道有呢個合作覺得好開心,期待已久嘅一件事終於來臨!以前覺得Kay好靚,唔係淨係個人靚,個心都好靚。我本身唔係一個說話多嘅人,但係遇上佢就有好多話題,可能因為大家都係媽媽,而且我哋都好鍾意音樂,所以有好多事情可以分享。」Kay自言是「方謝配」的粉絲︰「我都好想睇呢個騷,身邊有唔少朋友打嚟訂飛,我個熱線好似無停過。有啲好耐無見嘅朋友、甚至小學同學都好想睇,我都好開心。」

談到歌單編排,Kay無有怕:「我覺得我哋嘅歌都係貼地、親切、容易同觀眾有共鳴,所以設計歌單時好似幾容易,因為好多歌都可以放埋一齊。」方皓玟透露二人的開會日常:「通常用一個鐘傾流程,然後用兩個鐘傾日常開心事,哈哈!」兩人不時交流湊仔經,方皓玟自言個性跳脫,直至兒子出生才變得從容自在。她說︰「生咗小朋友之後,成個人好似去咗第二個階段,佢嘅出現令我重新經歷一次人生。」

Kay也認同成長是雙向︰「我兩個小朋友嘅性格好唔同,大仔好外向,同我30歲嘅時候好似,覺得成個世界好有趣、好想衝出去;到我40歲生細女時,因為我嘅人生踏入下一步,所以呢個小朋友同我一齊成長,又會經歷唔同嘅嘢,佢同我好似,都係鍾意安靜、懂得表達自己諗法,所以成長係互動嘅,就算我養育兩個小朋友,都會有兩次不一樣嘅經歷。大仔張瞻近年熱衷本地歌曲,更會主動翻查我與丈夫(張繼聰)的舊歌細味歌詞,令我十分感動。」

主辦單位推出特別版門票慈善NFT套票,收益扣除成本後將全數捐贈予「母親的抉擇」。Kay與方皓玟希望能為弱勢少女燃點希望,讓孩子擁有一個溫暖的家。

(即時娛樂)

相關字詞﹕謝安琪 方皓玟