黃偉文為MIRROR團歌填詞:呢首係我人生第1500首歌詞 (18:16)

文章日期:2022年07月21日

身在外地的填詞人黃偉文(Wyman),在年初叱咤頒獎禮獲頒「填詞人大獎」,他在致謝片段中曾表示,新一代的歌手都很有不同的曲風和性格,每位也值得大家驕傲,他又特別感謝MIRROR,讚他們及背後團隊對廣東歌有抱負,否則大可將歌曲擺在其他語言上。Wyman認為單靠MIRROR不足夠,還搞笑表示他非常支持、喜歡及努力服務MIRROR。

不過之後未有聲氣,令樂迷等了又等,足足等了7個多月,Wyman為MIRROR今年第2首團歌《WE ARE》填詞,歌曲將於明天(22日)中午12時,於商台《叱咤樂壇》首播,MV同日晚上9時在官方YouTube頻道上架。

這首歌亦是Wyman的1500首歌詞,Wyman寫道:「本來佢唔係佢嘅,但命運自有其節奏,結果同期工作,有人提早有人延遲,搞到佢變成咗我嘅一千五百號!校炮都校唔到咁準。講真呢首係今年1月1號Carl叔叔(王雙駿)打俾我約嘅,你話係咪真係『long shot』?事實上,呢啲齊頭數我係一直任佢哋自由飛翔嘅,FYI :第500首: 菩蕯(小雪)第1000首:裙下之臣(陳奕迅)。#講開又講 #以我嘅體力同速度我估自己唔太似會有第2000首 #個歌名係花姐(黃慧君)指定要用呢個嘅」。

相關新聞:MIRROR下周一紅館開騷 明天出新歌《WE ARE》 呂爵安︰演唱會一齊唱

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃偉文 團歌 1500首