童時愛上你|高海寧張振朗拍親熱戲爆笑收場 (19:09)

文章日期:2022年07月21日

無綫劇集《童時愛上你》進入結局周,高海寧飾演的雷紫彤(Amanda)做完腦部手術後,失去了與Ding哥(張振朗飾)的甜蜜回憶,變回態度強硬的Amanda。昨晚播出的一集講述雷紫彤設局陷害Raymond(袁文傑飾),將Raymond搞私幫生意一事告知雷董(胡楓飾),過程被Rock(吳家樂飾)暗中拍下。Ding哥(張振朗飾)看過影片後非常失望,怒斥Amanda︰「我喺你對眼裏面已經見唔到彤彤,我同彤彤講過一個關於狗同狼嘅故仔,我好肯定依家望住嗰個Amanda係一隻狼。」Ding哥最後更將Amanda的相片撒在地下並用力踐踏。

另一方面,陳展鵬飾演的Charlie原來只是傀儡主席,雷董一直在幕後操控。Raymond得知被親父雷董及胞妹Amanda設計後對雷董說︰「我依家覺得做你個仔真係好悲哀!」楊卓娜飾演的Elsa看不過眼,哭着鬧雷董及Amanda︰「你哋癡線㗎,鬥生鬥死為咗咩?依家你哋贏咗,開心啦?」

首次飾演情侶的高海寧與張振朗,在劇中有不少甜蜜場面。高海寧受訪時透露他們兩人均是戲癡︰「我同佢都係靠感受演戲多啲,喺現場會順應住個感覺去拍,所以好有火花。」她又讚張振朗有幽默感及喜劇節奏︰「每日都有好多趣事發生,我哋大家笑點都低,成日忍唔到笑,只要其中一個頂唔順,就要休息5分鐘冷靜吓。」

劇組日前釋出兩人的親熱戲NG片,其中一場是張振朗主動送吻時被高海寧以手指阻擋,張振朗順勢捉着她的手指惜下去。兩人雖然演得自然,張振朗卻大叫「好難接落去呀」;兩人拍攝另一場辦公室親熱戲時,忍不住爆笑NG收場。

(即時娛樂)