張繼聰自封「中年歌手」 預告10月個唱復古打卡位成焦點 (18:56)

文章日期:2022年07月21日

張繼聰早前宣布將於10月15日假旺角麥花臣場館舉行個唱,日前他與主辦單位視察場館,為個唱研究舞台設計,而演唱會海報亦曝光。

據知張繼聰亦參與設計,選取他最愛的電單車風格做個唱主題:「Poster我有畀概念,好似一張60年代演唱會海報,而『37號公路』就係講我入行呢37年,沿途寫過嘅作品、睇到嘅風景咁,希望帶到復古感覺。」

他坦言熱愛70年代音樂,因此海報有復古味道:「我覺得係好正嘅,因為當時好多新舊文化交融,音樂、衣著都有突破,同自己都好似,因為後生時追潮流,但成熟咗開始鍾意舊嘢、研究背後故事,所以呢個騷會有好多Vintage紀念品、舞台都會經典嘅設計、電單車打卡位,希望大家感受到當中味道同態度。」

多年未有開騷,張繼聰坦言「少少緊張、多多興奮」,更因疫情影響延期,有更多時間排練:「因為個騷延遲咗,所以年頭開始已經練歌,跟唱歌老師學唱歌、學電結他進修自己,雖然我離開歌手呢個崗位好耐,但依家我係更享受音樂,想提升自己,到時玩到更多畀觀眾睇。」

張繼聰表示無時無刻「特訓」,由唱歌到體能都不能鬆懈,期待入場Fans享受:「我係『中年歌手』,我哋做呢個年紀要做嘅嘢、表達呢個年紀嘅情感同睇法,希望透過呢個騷同大家分享自己感受,同年齡嘅觀眾應該會有共鳴,我都唔介意人地標籤我係一個好『Vintage』嘅歌手。」

演唱會門票將8月1日於Klook網站公開發售,而內部預售反應熱烈,張繼聰感謝身邊朋友「撲飛」:「呢啲飛債唔怕還, 佢哋不停問我邊度仲有飛買,呢啲係好開心嘅。而今次個唱邊個係嘉賓就梗係唔講啦,總之大家會有驚喜嘅,反而今次紀念Tee就由自己品牌負責搞,我哋目標好簡單,就係『靚』,要班中佬著上身都要型嘅!」

(即時娛樂)