《I SWIM》被批「爛尾」 呂爵安撰長文訴心聲:有人講好過冇人講 (15:40)

文章日期:2022年07月24日

ViuTV劇集《I SWIM》已經曲終人散,不少網民不滿第二周的劇情大暴走,更狠批結局「爛尾」,事件在網上惹熱議。

身為主角之一的「李馬榮」(呂爵安/Edan飾)今日(24日)近清晨時分在Ig,貼多張劇照並撰長文分享感受,他表示因為綵排MIRROR演唱會,故未有時間收看最尾2集,或許要待演唱會後才看到,但他說:「作為一個網癮少年,梗係睇到大家嘅討論,見到好多唔同嘅聲音啦。有人問我,你會唔會好失望啊?真心嗰句,我自己真係冇嘅,反而好慶幸自己有參與其中,拍攝嘅過程固然學到好多嘢,但原來一個作品出街,睇返整個作品,再睇返自己嘅表現,同觀眾嘅意見,係會再令自己學到更多嘢,令自己有所成長,而呢啲經驗,就係可以比你用喺之後嘅演出 ,之後嘅作品上。」

Edan直言今次角色不是他演開的類型,當初演的時候也擔心會否太「死咕咕」﹑演到個角色欠自然,同時他又擔心大家會否看不慣,會否不相信這個角色,及不喜歡這個角色。

Edan寫道:「但係如果我因為驚就唔試,我就永遠都冇機會做其他類型嘅角色,大家就永遠都睇唔慣我做其他性格嘅角色,如果我因為擔心就唔試,咁其實...我乜都唔洗做㗎啦喎,上台表演都擔心㗎,咁係咪唔做啊?

唔做,就唔會知自己有咩做得唔好,就唔會知自己有咩需要進步,可能有人今次睇唔慣,但經過今次之後,可能你就會睇得慣呢,可能今次做得未夠好,但經過今次之後,下次咪可以做好啲囉,所以,一定要做。」

Edan又大讚幕後團隊付出200%心血,特別讚導演馮志強:「真係用愛發電,所以真係好感激同好respect幕後每一位,你哋真係好犀利。

其實有意見先會有進步,盲撐係唔好,但盲__亦都唔好,所以我哋係好歡迎啲客觀建設性嘅意見。唔怕老實講,我自己有時睇到啲負評都好confuse。

話我唔緊要啊,講得啱嘅我會聽,然後盡力改。但有時我分唔到啲負評,係因為本身唔鍾意我定點,搞到我都唔知take唔take好,不過都係嗰句,即係要再做好啲囉。」

Edan坦言有討論其實是好事,總好過無人講:「但我覺最緊要係大家要繼續支持香港嘅創作同製作(唔止係劇集啦)。

成日問點解外國嘅好咁多,喂大佬人哋多咁多資源,多咁多人才,多咁多support。

你幾可聽到一個後生仔話大個想做導演想做編劇?

所以大家__嘅同時,都要繼續大大力支持,咁件事先會越嚟越好,覺得有問題有唔好嘅就比意見,希望佢下次變好!」

相關新聞:I SWIM|魏浚笙分享由肥仔變大隻仔歷程:世上哪有一步登天?

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕呂爵安 李馬榮 爛尾