白色強人II|郭晉安分享記專業名詞秘訣:死背爛背 (16:21)

文章日期:2022年07月24日

無綫重頭劇《白色強人II》明晚(25日)9點半首播。今季背負偉大使命的楊逸滔YT(郭晉安飾),由於經常要現身立法會,為罕見病病人爭取「全面開放藥物名冊草案」,要應付大量對白及艱辛專業名詞。

劇組透露,安仔記對白能力驚人,無論多長及當中涉及多少專業名詞,安仔埋位時都能倒背如流,令劇組事先準備好的「貓紙」零用武之地。

問到視帝安仔記對白心得,他笑言只有4個字「死背爛背」,安仔說:「每次我一收到劇本,都會即刻開始背,特別係《白色強人》呢類劇,因為有好多專業名詞,同平時講嘢唔同,所以一定要背到好熟,如果唔係就會畀人覺得好生硬,同埋會畀對白影響咗演戲。比如立法會入面嘅對白,我會預先1個月前,揸車時不停將對白一頁一頁咁反覆背熟佢,直到覺得好純熟,觀眾睇落唔會覺得有瑕疵。」 

至於兩位新加盟演員胡定欣和陳豪,亦為「強人」團隊帶來不少衝擊,並分別擔任「搞笑」及「攝影」擔當。先說陳豪,其劇中角色李文信(Vincent)醫術高明兼為人幽默,是明成北醫院的「女人湯圓」,但真實性格專一,徹頭徹尾只鍾情舊情人呂靄寧(張曦雯飾)。

在劇中飾演野心勃勃腫瘤科主管醫生葉晴的胡定欣,背後不但隱藏重大秘密,感情生活亦是一大謎團。鏡頭前嚴肅剛強的定欣,私下同樣活潑底,更不時趁著拍攝空檔發揮攝影天分,在片場左穿右插影靚相,獲郭晉安大讚水準直達參展級。

(即時娛樂)