金曲頒奬禮|鮑比達膺「榮譽大獎」不言休:我係有排玩 (22:01)

文章日期:2022年07月24日

《香港金曲頒獎典禮2021/2022》今晚(24日)舉行,入行58年的鮑比達榮獲「香港金曲榮譽大獎」,並由商務及經濟發展局長丘應樺負責頒獎,而好友林子祥﹑葉蒨文和李玟則拍片恭賀他獲獎。

鮑比達獲獎時說:「我想多謝TVB﹑RTHK畀我呢個咁大嘅獎,好感動,我入行58年,1964年入行,雖然係58年,但好似噚日嘅事,我做到今日,只不過一個原因,Music係我Passion,我一路都係咁做,音樂好精彩。我借機會多謝同我合作過嘅歌手及監製,我想多謝我嘅朋友,我依家唔係退休,我係有排玩,我會努力繼續寫﹑作﹑編同埋彈。」

相關新聞:金曲頒獎禮|劉德華有留意MIRROR ERROR 盼有合作機會

相關新聞︰金曲頒獎禮|Supper Moment獲香港金曲樂隊大獎

相關新聞:金曲頒獎禮|呂爵安《E先生》打入10大 炎明熹MC鄭欣宜獲獎

相關新聞:金曲頒獎禮|劉德華打頭陣 與炎明熹姚焯菲年輕歌手合唱

(即時娛樂)