張繼聰一家捧MIRROR場 囝囝跟AK擊拳 「小神徒」張靖High爆揮手 (14:04)

文章日期:2022年07月26日

MIRROR首場演唱會昨晚(25日)在紅館舉行,兩大阿姐包括Do姐(鄭裕玲)和汪阿姐(汪明荃)捧場,同場還有張繼聰﹑謝安琪及一對仔女﹑ERROR﹑COLLAR和七仙羽等,相當熱鬧。

Do姐在社交網貼了和ERROR成員郭嘉駿(193)頭貼頭合照,並寫道:「同#error睇#mirror」;阿姐亦在社交網貼了不少演唱會照片,不少鏡粉留言感謝阿姐支持MIRROR;張繼聰亦在Ig貼了在後台跟COLLAR﹑ERROR及汪明荃合照,他大讚MIRROR演出精彩:「你哋嘅努力,全部感受到,繼續好好享受餘下嘅每一場。」

至於「小神徒」張靖亦睇足全場,當盧瀚霆(Anson Lo)行過時,張靖亦High爆揮手,而大仔張瞻則跟AK(江𤒹生)擊拳,十分高興。

相關新聞:盧瀚霆曬Sexy Back勁吸睛 邱士縉自評表現55分:做得唔夠好

相關新聞:MIRROR演唱會舞台機關問題惹關注 AK姜濤演出險象環生

相關新聞:姜濤感恩觀眾捧MIRROR場 盼大家為舞蹈員起身拍掌

 

(即時娛樂)