鄭裕玲評MIRROR紅館騷表現 讚12子信心滿滿已成Star (18:27)

文章日期:2022年07月26日

鄭裕玲(Do姐)繼去年5月在九展欣賞MIRROR演唱會後,昨晚(25日)她親臨紅館欣賞MIRROR首場紅館騷,並坐在ERROR隊長梁業(肥仔)隔籬。

Do姐今天(26日)在電台節目《口水多過浪花》,分享騷後感受,她表示很久沒去紅館睇演唱會,讚氣氛一流:「四面台,好多燈牌,係滿晒呀,就算以前睇演唱會都冇咁勁,呢個好勁,粉絲係度嗌,我坐喺ERROR肥仔隔籬,我問佢有冇睇綵排,佢話睇咗啲,亦有份幫手編舞。開場時好勁﹑好有型,佢哋吊威也從天而降,現場嗌到爆晒,目不暇給。」

Do姐又讚柳應廷(Jer)唱得好好,進步了很多,同時亦喜歡李駿傑(Jeremy)演出,她說:「佢(Jeremy)係處女座,要求完美,佢唱得好好,佢呢個形象,喺香港冇呀,大家唔好再當中性或妖係唔好,佢形象鮮明,好睇。」其間Do姐笑言身旁的肥仔充當了她的「顧問」,為她講解演唱會流程。

Do姐又分享其中一個細節位:「有個位好得意,太多燈牌,當時姜濤出嚟,原意係暗暗地,Dark Dark哋,但周圍(燈牌)光到見唔到支Spotlight,好得意,但完全唔覺(有Spotlight),肥仔話畀我聽先知,但太光睇唔到。」Do姐讚Anson Lo(盧瀚霆)大隻,二頭肌勁養眼,又指呂爵安(Edan)勁有觀眾緣,表現得體;Alton(王智德)﹑AK(江𤒹生)和Lokman(楊樂文)歌舞環節同樣精彩;

陳瑞輝(Frankie)剖白心聲環節,Do姐則說:「呢個安排好好,自古有Boy Band一定有啲人會出啲,會留意多啲,一定有人擺得後啲,Frankie係後少少嘅,但佢heart warming,佢都講到眼濕濕,疫情冇工開,好懷疑自己,佢將自己心聲講出嚟....支持一個組合,人人都要咁愛,大家都要鼓勵。」Do姐又讚MIRROR好多成員懂玩樂器,又表示自己睇騷會郁身郁勢,笑言最怕坐在「石像」隔籬。

她又說過往捧場會到後台打招呼探班,但礙於疫情今次並沒到後台:「如果病咁點算?後台呢幾十人就啱喇。」

Do姐續說:「睇住佢哋(MIRROR)選出嚟,當時未知仲係咪MIRROR成員,嗰時佢哋好忐忑,未知前途係點,我好開心自己目睹呢件事,就係呢10幾個男仔,由唔知自己係點,到去年5月開始成形﹑開始有信心,喺Star Hall表演,到噚晚已經充滿信心,佢哋已經變為Star,呢個轉變我有機會目睹,好開心,希望佢哋愈做愈好,嚟緊仲有10幾場,希望多啲人睇。」

相關新聞:張繼聰讚AK身手敏捷 盼演唱會導演小心保護表演者

(即時娛樂)