周家怡開船P慶祝生日 靠關智斌衛詩雅指導成功滑水 (19:57)

文章日期:2022年07月26日

周家怡上周六生日,英皇老闆楊受成日前為家怡舉行生日船P,更相約熱愛水上活動的關智斌(Kenny)、衛詩雅(Michelle)、陳國邦、曾樂彤、李靖筠(Gladys)、艾妮(Elly)等,齊為新快艇作「下水禮」。

楊受成特意為家怡搞船P慶祝,並送上靚靚蛋糕及乳豬造型蛋糕,壽星女表示:「船P玩得非常開心,要多謝老闆為我準備生日蛋糕,多謝各位兄弟姊妹陪我切蛋糕,好開心成為英皇一份子,真係好似個大家庭,超級感動!仲有要多謝Kenny、Michelle同Gladys,之前向老闆表達咗鍾意wakesurf,老闆就二話不說買咗一隻專業比賽用嘅wakesurf船畀我哋玩,真是超級好老闆。」問到生日願望,家怡說:「當然係疫情快啲過去,大家都健康平安,工作順利!」

Kenny表示老闆為他們買船喜出望外,他說:「冇諗到老闆因為我哋一句話鍾意玩wakesurf,唔夠一個禮拜,佢就話畀我哋聽買咗架新船,仲要係Full Option,即係最高規格要嚟比賽嘅船,好感動。佢仲話:『你哋開心嘅話,啲錢就使得好值。』」

眾藝人中以Kenny技術最強,當日他除了負責買板、買Gear,上船更充當教練,負責指導師弟師妹,他說:「佢哋都好有天分,特別係Michelle都幫我做埋助教。」

壽星女家怡雖然有「女車神」之稱,但出到海便發生不少蝦碌事,Kenny大爆:「佢開頭雖然跌咗好多次,但好堅持繼續,後來好似想放棄,不過我哋唔肯畀佢上水:『你一定要放到繩行到為止!』最後喺我哋強迫之下,終於完成咗呢件事,佢都話好開心冇遺憾咁上番架船。」家怡笑說:「我跌咗好多次,跌到有挫敗感,好在最終得到Kenny同Michelle指導,終於喺最後一次成功咗,可惜無片。」

(即時娛樂)