白色強人II|陳豪被封明成北最有型醫生 (17:49)

文章日期:2022年07月27日

無綫劇集《白色強人II》昨晚播出第2集,結節性硬化症病人趙苑蘭(祝文君飾)情况轉差,YT(郭晉安飾)搶救無效,葉晴(胡定欣飾)冒狂風暴雨送趙苑蘭女兒方敏(羅毓儀飾)到醫院,惜趕不及見趙苑蘭最後一面。趙苑蘭死後,一直咬住YT不放的電視台新聞部總監張庭(劉溫馨飾),大字標題YT是「罪魁禍首」,還訪問方敏以圖進一步抹黑YT。方敏聲淚俱下指若媽咪沒現身立法會就不會死,令YT再陷困局兼被要求停牌。

陳豪飾演的李文信正式加入明成北的急症室,被觀眾封為明成北最型醫生。飾演趙苑蘭女兒方敏的羅毓儀雖然演戲經驗較淺,但拍攝時話喊就喊,表現出色。她受訪時說︰「我真係第一次演情緒咁高嘅戲,所以好緊張、好大壓力,唔知點做好。不過,呢種情緒反而同個角色有啲似,因為方敏當時都係好徬徨同無助。」羅毓儀感激胡定欣帶她入戲︰「佢絕對有幫到我入戲,因為我嗰一吓個人真係好慌,當時定欣攬住我,嗰刻我好感覺到定欣擁抱入面嘅關懷,所以佢攬住我後,我反而喊得更放,覺得好似有個依靠、可以真正鬆落嚟。」

(即時娛樂)