陳柏宇8‧27與王嘉儀合作開騷 期待帶來新體驗 (17:59)

文章日期:2022年07月27日

陳柏宇(Jason)將於8月27日與曾參加無綫首屆《超級巨聲》的王嘉儀(Sophy)合作演出音樂會,兩人音樂風格各走兩極,合作演出極富新鮮感。Jason說:「其實我一直好喜歡同新嘅音樂人合作,好似之前就同Novel Fergus、Kiri T、Serrini等人合作過,而每次合作都會有新嘅體驗,相信今次都唔例外。」王嘉儀表示︰「Jason講嘢都用丹田,好勁,可想而知佢唱歌功力相當深厚,加上佢唱歌有講故事嘅感覺,相信到時我都會沉醉其中。」

Jason與王嘉儀預告將會為音樂會度身訂做不一樣歌單。Jason最期待聽到自己的作品帶有Sophy的風格:「Sophy嘅音樂唔係香港常見嘅曲風,好想將Sophy嘅音樂元素擺喺自己身上。」Sophy亦聽到Jason的獨特性,期待2人擦出火花。她說:「Jason嘅音域好濶,係應該可以唱到好高音嘅男星。我自己作為女歌手把聲有啲磁性,亦都算係唱到幾低音嘅女歌手,所以喺聲音上嘅碰撞應該可以好好玩,好期待同Jason唱合唱歌,同埋改編一啲歌曲。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳柏宇 王嘉儀