MIRROR演唱會取消盧瀚霆倒跌落台危險動作 Frankie平台上演講 (12:38)

文章日期:2022年07月28日

人氣男團MIRROR昨晚舉行第3場演唱會,鑑於成員陳瑞輝(Frankie,皮皮)及有舞蹈員曾墮台受傷,江𤒹生、姜濤及呂爵安在首場演出時又險生意外,過萬粉絲聯署要求主辦正視演唱會安全問題,在未能提供適當安全措施前,考慮暫停使用非必要之機關或升降台。

大會其實早在第2場已取消了在高空橋上演唱《IGNITED》的部分,12子改在平地上跳唱,昨晚第3場進一步作出舞台上的改動,包括取消了盧瀚霆(Anson Lo)跳唱《King Kong》到最後向後倒跌落台底的危險動作、Frankie改在平台上進行個人演講、柳應廷(Jer)獻唱歌曲《黑夜不再來》時身處的吊台四邊加了欄杆、12子獻唱歌曲《12》時取消外圍Catwalk,所有吊橋環節亦全數取消,就連舞蹈員於升降台反身跳落台底的危險舞蹈表演亦不再見。

Frankie昨晚出場時說︰「借完信心後,我好貪心,想大家幫多個忙,為身邊低谷嘅人扶一把,話畀佢聽,皮皮噚日跌低咗,今日都起番身﹗」演唱會尾聲時,12子齊集台上,隊長楊樂文(Lokman)說︰「其實好多嘢都真係好唔容易,好似Frankie咁講,好多嘢冇可能第一吓做一定搞得掂,好似我哋演唱會咁,第1日、第2日,到今日第3日,所以經驗慢慢累積上去,愈嚟愈做得更好。」全場大合唱《蒙著嘴說愛你》時,姜濤、江𤒹生(AK)感動落淚。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕紅館演唱會