MIRROR演唱會|花姐親自上場掌監製位 AK︰有你我們就放心 (13:19)

文章日期:2022年07月28日

人氣男團MIRROR的紅館演唱會自開騷以來狀况不斷,舞台機關安全問題成疑。大會繼前晚第2場取消了12子在高空橋上跳唱《IGNITED》的部分後,昨晚第3場亦作出了多項改動,如取消了盧瀚霆(Anson Lo)向後倒跌落台底的危險動作、陳瑞輝(Frankie)改在平台上進行個人演講、柳應廷(Jer)獻唱時身處的吊台四邊加了欄杆、取消12子的外圍Catwalk及所有吊橋環節,連舞蹈員反身跳落台底的舞蹈表演亦不再見。

原來,MIRROR經理人花姐(黃慧君)昨晚親自上場兼任演唱會監製一職,全晚坐在控制台上觀看住12子的演出。她在社交平台留言︰「今日做番好耐冇做嘅野,幾乎驚到暈低,明天繼續努力。」邱傲然(Tiger)、邱士縉(Stanley)、江𤒹生(AK)等成員紛紛留言,AK說︰「有你我們就放心。」李駿傑(Jeremy)亦表示︰「有你我哋更加安心。」Frankie說︰「I love u,花姐﹗」不少網民知道花姐擔任演唱會監製一職後說「唔怪之得好咗」、「都係要你睇實,至係最穩陣」。有粉絲留言︰「花姐終於出手,唔怪之得今晚Smooth咁多!今晚終於見到個個都Enjoy番個舞台,大家都少咗啲提心吊膽!終於可以講番句Good Show﹗」

相關新聞︰MIRROR演唱會取消盧瀚霆倒跌落台危險動作 Frankie平台上演講

(即時娛樂)