張敬軒陳卓賢聘專家顧問團隊 為MIRROR演唱會舞蹈員提供心理輔導 (20:11)

文章日期:2022年07月30日

MIRROR前晚(28日)第4場紅館演唱會發生嚴重意外,舞台上方一個懸掛的巨型屏幕突然跌下,壓傷兩名舞蹈員,傷勢嚴重的李啟言(阿Mo)目前留醫伊利沙伯醫院深切治療部(ICU),頸部第三及第四節脊椎骨折及移位,脊髓受壓,四肢不能活動,頭及肺亦被壓傷,昨晚(29日)完成手術後按照既定臨牀情况分類準則,暫被列為危殆,維生指數穩定。

張敬軒和MIRROR成員陳卓賢(Ian)一同聘請專家顧問團隊,為參與是次演出的舞蹈員提供心理輔導及支援,場地由張敬軒借出,希望可以助他們走出陰霾。張敬軒說︰「呢次嘅事係關乎成個表演行業內嘅事。今次參與演出嘅舞蹈員入面,有好多舞蹈員都係各位MIRROR成員同我嘅兄弟姊妹,我哋喺好多個演出入面都合作無間,所以互相關心係應該無分彼此。件事係大家一齊做,花姐、金生一路都好關心大家,而Ian同其他MIRROR成員喺處理自己情緒嘅同時,都會將傷者同埋其他舞者嘅情况擺喺首位,我哋大家希望可以盡快安撫同平復到各位Dancers嘅情緒,希望廣大嘅樂迷都一樣,照顧好自己嘅情緒之餘,多為傷者同舞蹈員打氣,畀多啲支持佢哋。」

(即時娛樂)

 

 

相關字詞﹕陳卓賢 張敬軒