「前夫關注組」暫不刪群組 稱非適當時候:我哋責任未完 (18:28)

文章日期:2022年07月31日

擁35萬成員的社交網群組「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」版主RC,早前因不滿MIRROR紅館騷購票安排,曾斥主辦單位當鏡粉(粉絲暱稱)水魚、提款機,宣布MIRROR演唱會後,便永久關閉專頁,不過由於MIRROR演唱會日前發生嚴重事故,有兩名舞蹈員受傷,事件震驚全城。今天(31日)版主RC在群組發文,表示跟其他2位admin商討後,認為現階段不是適當時候關閉群組專頁。

該專頁還列出3點:「1)呢幾日有好多post同pm係同『姦夫』(指鏡仔)打氣,開group以嚟我都堅持呢度係前夫group唔係fc,所以嗰啲post我唔可以出,但姜太同我講大家需要一個出口,一陣我會將已投稿嘅我會cap低一次過出晒,如果你有說話未曾講,可以去嗰啲post集中留言講。

2)喺未有正式調查結果出嚟之前,希望大家將怒火保留住唔好吹熄,香港人唔好咁善忘,今次事件一定要有人負責,琴日soching(蘇芷晴)同肥仔(梁業)都講過,佢哋無為呀mo眾籌,請大家唔好比人濫用你地嘅善意。

3)你話我反口就反口啦,但我哋認為而加唔係適當時候close group,我prefer happy ending,演唱會未完﹑我哋嘅責任都未完,勿忘初衷,我開group嘅時候係想大家都開心,之後close group嘅時候大家依然都開心,亦都係唯一目的!」

相關新聞:23位舞者發聯合聲明 跟MIRROR共渡難關 AK花姐Edan力撐

相關新聞:MIRROR演唱會23位舞蹈員發聲明:請勿將責任歸咎於該演唱會任何一位表演者

(即時娛樂)