傳MIRROR騷總綵排3度出意外 結他手Jason Kui否認跌落台底 (20:47)

文章日期:2022年07月31日

男團MIRROR的第4場紅館演唱會發生嚴重事故,懸在半空的巨型屏幕突然跌下,擊中兩名舞蹈員。MIRROR演唱會開騷前夕(24日),有份演出的舞蹈員在社交平台集體出黑圖控訴,MIRROR成員江𤒹生(AK)亦在Instagram炮轟︰「第一次係意外,第二次係大意,第三次係疏忽。」

今日有報道指演唱會總綵排當晚發生3次意外,除了一直流傳的舞蹈員墮台受傷外,有指AK綵排歌曲《信之卷》時,樂隊身處的升降台其中一側突然半降下,令鼓手連人帶鼓、結他手Jason Kui也跌落台底,幸兩人只是皮外傷沒大礙。

結他手Jason Kui隨後在社交平台發文澄清︰「我冇跌落台底!多謝關心。喺呢個時候,我哋最需要嘅就係空間,你哋msg我只會變成騷擾。係好X騷擾!!!有時心照,已經足夠。可能你哋幫我哋祈禱,去黃大仙度上炷香,我仲感激,唔好再就呢件事搵我!跪求!花生友,抽水怪,經驗學者和專家,一律收皮!」

(即時娛樂)