樓價有得估|孖Do姐齊估樓價 祥嫂法式宮廷設計曬婚照  (15:53)

文章日期:2022年08月01日

以「樓價」為主題的問答遊戲節目《樓價有得估》,將於本周四(4日)開始,逢周四、五晚10點半翡翠台播映,由鄭裕玲(Do姐)、鄭衍峰(Leonard)及周奕瑋(Jarvis)擔任主持。

節目每集會邀請不同嘉賓藝人組隊參賽,回答以樓價為主題的「二選一」趣味題目,例如「邊個住得富貴啲」及「邊個樓盤升得多啲」等。當中以「邊個住得富貴啲」最為過癮,製作組會走訪藝人家居視察,或會透過昔日影片,重溫多位人家居,然後競猜現時哪個住所較貴;觀眾除了可以一探今昔名人家居外,亦可從中獲得物業買賣的投資訊息。

出名數口精的Do姐早前接受無綫娛樂新聞台訪問時,坦言物業投資經驗不多,她說:「個個以為我好有經驗,其實只係叫做起碼有層樓自住,安安樂樂無後顧之憂,咁樣的確係舒服好多嘅。」Leonard、Jarvis則表示仍在為「無後顧之憂」努力,Jarvis提及節目中會透過影片參觀Do姐舊居,Leonard即接力笑謂:「最想知道隔咗咁多年,Do姐會唔會後悔當時放咗層樓,可能依家已經升到澎澎聲!」

另外,TVB社交網貼出「祥嫂」洪金梅及周啟邦夫婦的昔日家居片段為節目預熱,兩大名人豪宅奢華程度,完美詮釋了何謂「貧窮限制想像」!祥嫂的豪宅走法式宮廷風,雅緻不失高貴;牆上更掛滿了祥哥和祥嫂的結婚相,祥嫂笑言:「我有幾套替換,每2、3個月就換一套,好鍾意自己着婚紗,因為寄望同等咗好耐!」

周啟邦豪宅則以金色為主調,除了不少家具如茶几是金色外,就連洗手間洗手盤及水龍頭都是金色,名副其實「黃金屋」。

(即時娛樂)