黃妍提供良方紓解痛楚 面對負面情緒 找釋放出口 (16:58)

文章日期:2022年08月01日

唱作女歌手黃妍(Cath)借新歌《世界以痛吻我而我歌唱》而舉辦的新歌宣傳活動,經過個多月來巡展,在過去的周末完成最後一站,Cath現身為樂迷獻唱,為活動劃上句號外,亦為近日負面情緒,提供面對痛楚的良方,以排解心中鬱結。

Cath表示很久未有跟樂迷聚會,她說:「對上一次面對面獻唱畀歌迷聽,已經係上年嘅事,即使年頭辦《無睡意Love Live》,都只不過係網上直播音樂會,好似今次咁樣聚會形式,真係好耐冇試過。」

除了唱歌,Cath亦按活動主題分享了如何面對傷痛,Cath道:「呢隻歌係想講呢個世界會不斷畀唔同嘅痛同挑戰我哋,係好難過嘅,但我哋要搵啲方法同痛共存,所以先有百子櫃呢個活動,我每一站都List Out(列舉)12種唔同嘅痛,當遇到嗰啲痛時,可以有乜嘢方法面對。可能唔係第一下就可以解決到個問題,反而係照顧咗自己嘅心靈健康先,去同痛楚共存,等自己冇咁唔舒服,然後再解決問題。」

別以為Cath提供的方法都是天方夜譚,但其實人人都做得到。Cath分享道:「裡面有好多良方卡,例如會叫大家去游水、大嗌、剁豬肉...好多無聊嘅嘢,主要係畀大家一個思路跳出去,唔好鑽牛角尖。」

近日負面情緒籠罩四周,Cath也希望這些小小良方,能幫到大家之餘,也能為大家找到釋放的出口,她說:「知道最近好多人心情都唔係咁好,大家要照顧自己嘅心靈健康,有唔開心唔舒服,要講出口,要搵方法抒緩,所以我就同有抽卡嘅朋友仔講,咁多站佢哋抽咗好多卡,當唔知用乜嘢方法處理到嘅時候,我啲良方卡,內容雖然好無聊,但都可以令自己跳出去,等思路清晰。」

(即時娛樂)