MIRROR隊長Lokman叫大家不用擔心:我哋會睇住自己 (16:51)

文章日期:2022年08月01日

MIRROR演唱會上周四(7月28日)發生嚴重事故,舞蹈員李啟言(阿Mo)被巨型屏幕擊中受傷,目前仍在醫院深切治療部,經理人黃慧君(花姐)昨晚到警方西九龍總部錄口供。外界除了關心傷者傷勢外,亦關心MIRROR 12子的情緒。

隊長楊樂文(Lokman)今天(1日)下午4時40分,終於打破緘默,在Ig貼相留言:「我哋會互相照顧,大家唔駛擔心我哋。呢一刻,希望大家集氣,祝願阿Mo﹑阿峯﹑Zisac早日康復。

好多謝好多人幫緊我哋,公司上上下下、娛樂圈前輩同伴、熟悉嘅唔熟悉嘅,都盡佢哋嘅努力,都同我哋一齊。我哋自己都會睇住自已,唔使擔心。俾傷者同佢哋嘅屋企人時間同空間。祝福。」MIRROR副隊長江𤒹生(AK)﹑成員邱士縉和姜濤亦在Ig限時動態轉發Lokman的帖文。

(即時娛樂)

相關字詞﹕楊樂文