MIRROR轉發Lokman帖文 Edan:只求人冇事 Jer:大家take care (11:50)

文章日期:2022年08月02日

MIRROR紅館演唱會在上周四(7月28日)第4場發生嚴重意外,舞蹈員李啟言(阿Mo)被巨型屏幕擊中受傷,目前仍在深切治療部留醫。意外發生後,傳言與揣測滿天飛,MIRROR的12位成員皆沒就意外發聲,直至昨午(1日),MIRROR隊長楊樂文(Lokman)終打破緘默,在社交網發文:「我哋會互相照顧,大家唔駛擔心我哋。」並希望大家集氣,祝願受傷的舞者早日康復,他還寫道:「我哋自己都會睇住自已,唔使擔心。俾傷者同佢哋嘅屋企人時間同空間。祝福。」

Lokman的帖文發出後,其他11位成員包括姜濤﹑江𤒹生﹑陳卓賢﹑呂爵安(Edan)﹑盧瀚霆﹑陳瑞輝,柳應廷(Jer)﹑李駿傑﹑邱士縉﹑王智德及邱傲然,都在Ig轉發隊長帖文,而MIRROR經理人花姐(黃慧君)亦有轉發。Edan和Jer還分別留言:「只求人冇事」﹑「大家都要take care」﹗

(即時娛樂)