蔡少芬因「老夫老妻」跟老公鬧僵 張晉出殺手鐧治好老婆「分手病」 (17:11)

文章日期:2022年08月02日

由王祖藍擔任主持的綜藝節目《有個閨密叫祖藍》前晚播映。首集打響頭炮是與祖藍相識逾16年的蔡少芬(Ada),祖藍除了接受「閨密快問快答」測試、還要孖老友應付製作組事先準備的閨密任務;由於該任務老是失驚無神出現,Ada忍不住反問「點解上個節目都咁忙?」

Ada在節目中大談與張晉相處之道,例如會細心聆聽對方想法,又會為大家情緒設定「紅綠燈」,好讓雙方能在最適合時候理性討論問題。Ada亦乘機撒嬌投訴,老公是個不懂表達愛的「直男」,透露曾因老公不解溫柔說了「老夫老妻」4個字,以致2人關係鬧僵:「嗰晚我同朱茵佢哋講番以前拍拖幾開心,跟住返到房叫老公惜一啖,佢就話『都老夫老妻啦!』跟住我就靜咗,我一路落妝一路喊。咁佢知我唔開心就問咩事,嗰一刻我就話我好傷心,我哋只係得嗰4、5年,如果已經係老夫老妻,咁我哋以後係乜嘢?我話我接受唔到,跟住佢就攬住我講Sorry。第二朝佢就無啦啦又拖我隻手、又惜我,我忍唔住問我老公:『點解我咁快樂嘅?』佢就話:『係呀老婆!我都覺得係呀!』 相當甜蜜。

自言與老公「硬碰硬」的Ada,坦認拍拖時因思想較負面、每次吵架都會講分手,直到張晉有次出「殺手鐧」,成功治好Ada的「分手病」:「佢話你再講多一次,我就送你走。隔咗幾日我哋又嗌交,我又話要走,佢就幫我執行李送我走,跟住我心諗噚日仲係拖住手,今日佢企喺前面拖住個喼,然後我啲眼淚就一路流,張晉呢個時候就擰過嚟問我:『以後仲敢唔敢』,好Man㗎佢,我就話『我唔敢喇』。」

(即時娛樂)