痞子殿下|周嘉洛全裸露股演出 陳瀅見朱敏瀚胸肌嗒糖輕撫 (16:59)

文章日期:2022年08月03日

無綫劇《痞子殿下》昨晚(2日)播出第2集,飾演紀威的周嘉洛有突破性演出。劇情講到范壯龍(張頴康飾)打算偷看納克溫柔(陳瀅飾)冲涼,但正在洗白白的其實是紀威,紀威即時企起身鬧爆壯龍,豈料壯龍反過來威脅紀威說:「你知唔知每個男人心裏面都有座山㗎?係斷背山呀!」嘉洛於該場口全裸露股演出,網友驚訝:「係唔係真身呀?」

監製陳耀全(Andy)透露嘉洛拍攝相關場口時,原本穿了肉色褲打底,但為了效果更好,Andy建議嘉洛全裸上陣,而嘉洛亦二話不說答OK。問為何爽快答應,嘉洛受訪時說:「都係為咗效果,對我嚟講無傷大雅。」

嘉洛補充指當時臨急臨忙做安全措施:「監製同我一齊去,主要用牛皮膠紙黐住敏感位置。」問到搣膠紙時會否好痛?嘉洛笑謂:「都唔會痛,因為一浸落水度啲膠紙就會甩,反而係起身時驚穿崩,好彩前面得張頴康一個,佢見到膠紙就甩都擰轉面,好似仲講咗句:『我唔想睇,唔好逼我!』」另一場口陳瀅見到大隻朱敏瀚除衫爆肌,亦禁不住嗒糖𥄫實,期間還忍不住輕撫他的胸肌,相當𤠣擒。

(即時娛樂)