陳健安半裸騷肌拍新歌MV 「本原族」族長歸位喚醒創作魂 (17:30)

文章日期:2022年08月03日

陳健安相隔1年多再推出新歌《創作者的派對》,MV拍攝團隊擅長CG效果,讓陳健安天馬行空展示「本原族」族長風範,還邀請了之前合唱的Iris Liu(iii)和同公司的師弟蔡浩然(Scott)演出,飾演他的族人。

今年2月,陳健安曾染疫,3月初痊癒後,立即投入工作模式,寫了《創》,他說:「一開始個腦就彈出『創作者』3個字,然後就圍繞呢個主題思考。『創作』係乜嘢一回事呢?有人會認為係天馬行空,但我覺得唔係無中生有,而係有訊息。每個人都係創作者,可能受外在影響,失去捉緊直覺嘅能力。藉著呢首歌提醒自己同告訴大家,每個人都係創作者。喺無得選擇嘅時候,就創作一個選擇畀自己!」MV中陳健安飾演的族長,透過不同生活化的方式,喚醒族人創作魂,各人造型和化妝都很特別,加上電腦特別效果,畫面色彩豐富。

他強調創作不分時地人,說:「身體線條亦係創作一部份!」在MV中,他赤膊上陣,為此他操肌百次和節食近1個月,埋位前仍爭取時間做Sit up和掌上壓,除了自備器材,還就地舉櫈谷爆手臂。他說:「好期待之後可以食朱古力、雪糕和Pizza!歡迎贊助,之前因為MV節食,唔准Fans送食物,終於拍完可以放肆啦!」

(即時娛樂)