思家大戰|姜麗文被問新婚生活尷尬臉紅 姜大衛討厭女婿樣衰有體臭? (17:44)

文章日期:2022年08月04日

李思捷主持及監製的無綫遊戲節目《思家大戰》推出第2季,並將於本周日(7日)首播。第一集嘉賓有姜大衛率領的「衛李鍾情隊」,成員有姜大衛太太李琳琳、兒子姜卓文、女婿曹永廉及侄女姜麗文;王梓軒率領的「演鬥Gang隊」隊員有鄭嘉嘉、Beatboxer dR. X(黃浩邦)、音樂人Logout Fan(范文浩)及張可永(Byron)。

姜麗文上季兩度挑戰失敗,今次第三度挑戰誓要一雪前恥。豈料她出師不利,在答問環節上被李思捷追問與老公的私人事時,即由囂張自信變成尷尬臉紅,還弱弱地低呼了一句「Oh My God!我四叔喺度,唔好問我呢啲嘢啦」。

為慶祝《思家大戰》添食第2季,「演鬥Gang隊」應李思捷要求即場表演無伴奏合唱,豈料王梓軒即時向李思捷挑機︰「有啲人話李思捷緋聞多到太離譜,有啲人話佢今季冇嘢撈。」製作組又以「一個字形容李思捷乞人憎嘅原因」為題目,令李思捷被嘉賓圍攻。李思捷最終忍不住大罵:「Shut up﹗我返屋企唔撈喇!」

姜大衛回答題目「女兒第一次帶男友見家長,但作為父母唔鍾意『未來女婿』嘅原因係乜」時,秒速撳燈搶答是「樣衰」,令全場焦點落在曹永廉身上,曹永廉以尷尬的微笑來回應。姜大衛之後再搶答,稱不喜歡女兒的另一半有體臭,令現場眾人捧腹大笑。

(即時娛樂)