聲夢2| Sean自信欠奉激喊泳兒 大熱XiX二重唱組合一鳴驚人 (15:57)

文章日期:2022年08月06日

《聲夢傳奇2》今集為首輪團戰最後一Round,繼續由紅隊總監郭偉亮(Eric Kwok)率領Gin Lee(李幸倪)、泳兒(Vincy)、林奕匡(Phil)VS 藍隊總監陳奐仁(Hanjin)率領布志綸(Alan)、林二汶(Eman)及JW(王灝兒)。

今集紅隊及藍隊將分出勝負,輸了一方更隨時有機會淘汰至少一名學員,令壓軸出場的學員大呼緊張。

今集出場學員有文佐匡Sean《Ice Ice Baby》(紅隊)、金永衡(金仔)《Toxic》(藍隊)、Kiele@XiX+Caitlin@XiX《If I Ain't Got You》(紅隊)、黃洛妍Janees《Lady Marmalade》(藍隊)及彭家賢Zayden《青春常駐》(紅隊)。

是集亮點落在Sean身上,曾赴韓國做練習生的Sean,縱然有舞功及外型,但原來他零自信,綵排期間多番泄氣兼放棄,令導師泳兒大感頭痛並苦勸Sean謂:「Everyone is Special!你唔好再諗其他人喇,唔好去比較,唔好覺得自己愈嚟愈差。」

最終泳兒點醒Sean,在台上又Rap又跳又唱的Sean,每個肢體動作及眼神,均自信滿滿,令泳兒看畢忍不住感動爆喊:「同Sean每次WhatsApp或見面,佢都係問下一個係咪Foul我,我就覺得點解呢個男仔咁冇信心呢?佢覺得自己好多嘢唔夠人哋好,所以我好希望你對自己有信心,知唔知呀衰仔?」一表演完即由野性變馴服的Sean,聽畢泳兒的話亦即場淚流滿面,場面感人。

另兩大熱門Janees及XiX二重唱組,亦在最後衝刺階段。Janees挑戰性感跳唱,由於本身四肢不協調,加上排練時間緊逼,身為「聲夢魔王」之一的她,正式上台前亦忍不住喊驚:「我超級緊張,我好想出嚟效果好睇同好靚!」

至於由Kiele及Caitlin組成的二重唱組,選唱歌曲《If I Ain't Got You》是Kiele去年參加《聲夢Junior》的滑鐵盧作品;為了展示「邊度跌低、邊度爬番起身」的決心,Kiele和Caitlin在「爸爸」Eric Kwok帶領下,去了著名音樂人杜自持老師家中拜師學藝,獲杜老師大讚有進步。最終XiX二重唱組獲得現場評審不少正評,就連向來要求甚高的伍仲衡亦讚不絕口:「你哋拍埋咗後Blend到好似一把聲咁Unbelievable!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕聲夢傳奇2 泳兒