白色強人II|張曦雯孖「舊愛」陳豪互動輕鬆惹笑 劉溫馨苦練廣東話演奸角 (14:24)

文章日期:2022年08月09日

無綫劇《白色強人II》昨晚(8日)播出一集,唐明(馬國明飾)為連體嬰進行切割及重建心臟手術,由於是香港首個案例、難度亦甚高,事件惹起關注,劇中反派Martin(張達倫飾)及張庭(劉溫馨飾)希望手術失敗,作為打擊YT(郭晉安飾)的籌碼;另一邊廂,由於葉晴(胡定欣飾)成立的藥物研究中心草案摧毁性甚高、兼對YT的全面開放藥物名冊草案有重大威脅,深愛YT的Yan(張曦雯飾)決定出手幫男友,更拉攏舊愛Vincent(陳豪飾)游說聯網總監支持YT。

由於Yan及Vincent人設均討好,Vincent在談判場口再次展現驚人智慧,「以退為進」再配以「我戥你哋驚咋」,成功拋窒一眾聯網總監,令Yan另眼相看。談判場面自然緊張,但無論是前面的阿Yan以「一餐飯」利誘Vincent落水事件,還是阿Yan之後賴皮不願認帳,Yan和Vincent的互動惹笑輕鬆,對此張曦雯(Kelly)透露與陳豪不少互動對白,是2人對戲時設計及創作,Kelly說:「我哋私下互動都似文信同Yan,陳豪好開得玩笑嘅。如果大家有留意,會見到我劇入面有時會拍下佢、打下佢,呢啲劇本冇嘅,係我哋自己玩出嚟嘅。」

至於首演大奸角的劉溫馨,由於舉手投足及嘴臉均惹人討厭,角色手段亦狠辣無情,有網民表示:「點解劉溫馨把聲同以前好似唔同咗咁嘅?」

原來劉溫馨為了應付角色超複雜對白,找來老師苦練廣東話,溫馨說:「今次對白有好多醫療改革等平時唔會講到嘅嘢,所以事前要狂練,喺屋企一路行一路練,練到唔使用個腦諗都可以噏得出為止,都有搵廣東話老師訓練啲咬字。」

(即時娛樂)