陳凱琳有心理準備林作再挑機 拒讓父親胞弟驗DNA:件事告一段落 (16:06)

文章日期:2022年08月09日

陳凱琳(Grace)與孖生弟弟Derek身世,惹外界關注,林作早前更公開提出1000萬,利誘Derek和父親驗DNA。

Grace今天(9日)為首次監製及主持的清談節目《Love Matters with Grace》宣傳,邀來張馳豪(Aska)、何晉樂、黃長興、陳浚霆、魏韵芝、胡㻗等撐場。Grace透露Derek也有份擔任嘉賓,她有心理準備節目播映前後,會再掀起話題,相信林作討論旨在娛樂大眾,叫大家不用太介懷。

談到林作對Grace與Derek身世感疑惑,Grace指弟弟未受事件影響心情:「細佬心情OK,佢識諗,男仔性格會放鬆啲,佢已經大個仔,好放心佢同太太喺嗰邊過新生活,我哋有保持聯絡,佢熟悉嗰個地方,依家佢放假休息,約朋友,遲啲會搵新工。」

問Grace會否擔心節目出街後,林作再有動作「挑機」?她說:「我諗訪問出街都會引到佢社交平台發文,佢有自由說話,我都冇得驚唔驚,不過已有心理準備,希望佢嘅心態旨在娛樂,唔需要take it personally(介懷)。」

問到有否曾叫父親和弟弟驗DNA驗明正身?Grace說:「唔會,呢件事告一段落,我都冇諗咁多,覺得唔需要再攞出來講,反而期待節目出街反應,因為明珠台以往買外購節目多,今次自家製節目係挑戰,亦感覺到有壓力,希望受歡迎啦!」

Grace表示在節目中會跟人妻朱千雪暢談夫妻之道,又跟其他嘉賓傾為人父母心得。被問為什麼不請老公鄭嘉穎上節目,她解釋:「遲啲先,怕同佢一齊爆肚,我哋日日見,我想逃避佢呀,講笑,節目好多嘉賓,留老公做後備。」

(即時娛樂)