薛凱琪喪打王祖藍 發泄負面情緒 拋開靚女包袱扮鬼臉 (16:38)

文章日期:2022年08月11日

由王祖藍主持的《有個閨密叫祖藍》,周日(14日)晚播出第3集。今集嘉賓是與祖藍認識了18年的薛凱琪(Fiona)。2人除了在「閨密快問快答」中,多次展現默契外,祖藍還帶Fiona學插花,兼為閨密親自下廚。Fiona在節目中除了分享近况、初戀歲數、拍拖次數、愛情觀、地獄廚神成長之路、情緒病成因及經歷外,還會大談人生哲理。

Fiona,給予祖藍第一印象是「乜都笑得一餐」,隨著走紅後Fiona開始變得不快樂:她說:「嗰時成日有人跟我,我覺得只係想唱歌、拍戲,點解會變咗冇咗自己生活?」祖藍續指與Fiona合作電影《人間喜劇》時,已察覺對方有異樣,Fiona坦言當時眼淚完全不受控制,並邊說邊重演當時情况:「我會狂喊,但係係冇表情嗰隻,只係眼淚不斷滴落嚟。」Fiona稱由於情况嚴重,要自創「仰天忍淚」方便化妝師化妝,祖藍表示至今仍難忘Fiona當年忍淚畫面。Fiona還分享當時情緒出現問題兩大成因,並表示借戲中怒摑祖藍一幕發泄負能量。

祖藍之後單刀直入追問Fiona戀愛史,Fiona坦率說:「我入行17年,點會冇拍過拖?但我每次都會話冇拍,你諗下分手時幾咁痛,仲要做訪問解釋喎。」祖藍再追問Fiona「認真拍拖次數」,Fiona才正經說:「我冇試過散拖,大概拍過四次,有一個兩年,有一個一年...」

本集閨密任務中,以首個「樣衰」任務最為吸睛,起初帶點猶疑的Fiona,第一時間先問祖藍:「你係咪真係放開懷抱先?」而因為祖藍回了一句:「其實我唔放開個懷抱本身都幾樣衰。」Fiona即放心出動雙手盡情醜化自己,結果成功鍊贏祖藍;不過當Fiona見到自己樣衰程度時,卻又忍不住說:「我睇嚟真係好放得開。」

(即時娛樂)