193盼借生力軍音樂會 跟炎明熹姚焯菲合作:男仔識女仔基本嘢 (21:43)

文章日期:2022年08月31日

ERROR成員郭嘉駿(193)﹑肥仔(梁業)﹑MC張天賦﹑炎明熹(Gigi)﹑姚焯菲(Chantel)和ANSONBEAN等,將出席9月9日舉行的《叱咤樂壇Brand New Live 生力軍音樂會》,193為音樂會拍攝訪問片段。被問到如果在「平行宇宙」中,最想呈現一個大家都未見過的自己會是什麼,193表示想做跳唱歌手,他說:「即係Anson Lo(盧瀚霆)嗰種,成日單眼電人,我少做呢啲嘢,即係Anson Lo跳唱《再次Puppy Love》呢個形象,每步都用力跳,又會單眼畀心心。」

另外,問他最想跟哪個單位在舞台上合作,他說:「想同Gigi及Chantel合作,因為呢個係平時『冇可能合作』,今次可以借啲易同隔籬台(無綫)合作,咁都幾開心吖﹗認識兩個小妹妹,男仔識女仔,基本嘢。」再問他想在舞台上做無限制表演會是什麼?193說:「我會想喺舞台上打籃球,因為我最鍾意打籃球,我又入唔到港隊﹑打唔到NBA,喺場內逼人睇我打籃球。」

(即時娛樂)