星二代開學|關心妍吳日言黃祥興湊仔女返學 徐榮兒子返英讀書 (17:09)

文章日期:2022年09月01日

今天(9月1日)是開學日,不少莘莘學子結束暑假收拾心情返學,圈中不少星二代今天也開學,關心妍(Jade)的囡囡楊榮心(心心)升讀小一,Jade和老公楊長智專程湊女兒返學,她在Ig貼了湊女返學照,並寫道:「心心話咁快就讀小學,你着住小學校服孭起書包嗰一刻我差啲喊出嚟,你要享受學習爸媽一定支持你!各位小朋友開學愉快!家長校長老師一齊加油啊﹗」

吳日言(Yan)和老公育有一對仔女,今早她湊女兒開學,她寫道:「有兩個look想同大家分享!媽媽帶小朋友返學、放學、上興趣班,呢種碌叫忙碌。書包仔已經成為媽媽嘅指定手袋,呢一種叫媽媽look。」

黃祥興今早則拖住6歲兒子返學,他的囝囝也入讀小學,祥興在社交網留言:「爸爸祝你一切順順利利,唔使停課,好好學習。」

徐榮的兒子徐朗亦結束暑假,昨天返英國繼續學業和足球訓練,徐榮在社交網貼了送機照,他寫道:「哥哥返去開學啦,俾心機讀書,今年要加大油,#包姐(囡囡)話自己今次送機冇喊好叻 #好快又見 #開心嘅時間過得特別快。」

(即時娛樂)