周國賢用18年走上紅館開個唱灑淚:要你哋等咁耐 對唔住 (23:30)

文章日期:2022年09月02日

出道18年的周國賢舉行一連三場的首個個人紅館演唱會「Endy Chow jaugwokyin THE END Live in Hong Kong Coliseum 2022」,今晚首場演出。四面台設計,晚上8點40分開騷,有幾名表演者戴住周國賢面具,彈奏樂器從不同位置登場,真的周國賢走到台中間獻唱《第一次》。

舞台中央有升降台,擺放了一個鳥籠,他唱《溫室氣球》時走入鳥籠脫去長外套露出一雙手臂,台下觀眾即尖叫並站立揮手。周國賢興奮走出鳥籠滿場跑,開腔打招呼:「紅館,你好呀!久違了,各位。」唱完《小國英雄》,他再走入鳥籠降落台,再換日式和服帥氣造型現身。

演唱會中段,周國賢已激動,兩次忍不住淚水,又搞笑叫觀眾唔好嘈,免令他忘記台詞。他流下男兒淚,說:「唔好意思,要你哋等咗咁耐,對唔住... ...18年喇!有些人一、兩年便上到這個舞台,但我搞了18年才踏上到這個台,我真的要回去攝高枕頭諗吓點解!」他提到過去18年曾幫忙的團隊,再度感觸落淚:「有些人已經失散了,有些親人暫時溝通不到,有些要彼岸才見到的朋友。有些人未必再見到,但我長大㗎喇,我Ready。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕周國賢 演唱會 紅館