4歲「賦二代」Lucy捧MC洪嘉豪演唱會 一秒入局睇得勁High (14:18)

文章日期:2022年09月05日

MC張天賦和洪嘉豪昨晚(4日)在九展Star Hall舉行尾場演唱會,李璨琛的4歲囡囡李元元(Lucy)原來都有捧場,Lucy媽媽梁志瑩在社交網貼了Lucy睇騷的相片,這位4歲的「賦二代」(粉絲暱稱)看得相當投入,兼且坐正第一行中間位置,她還揮動熒火棒支持,看得手舞足蹈,最搞笑是Lucy媽媽帶定3個Yoga Block墊高給囡囡坐。

Lucy媽媽寫道:「開學前特備節目,去睇MC嘉豪嘅演唱會。身為歌迷會嘅永遠榮譽會長(自稱),獲安排坐第一行最中間個位(威😆),開場前老母驚佢唔知會唔會覺得太大聲,驚驚乜乜盛盛,開show後老母知道自己完全諗多咗。

佢一秒入局,唱完第一首歌已經尖叫,老母驚訝冇諗過佢咁狂粉,隔離(籬)左右都忍唔住笑佢嘅投入程度。全程係咁問MC會唔會見到自己(吓?尋求身份認同?)直到MC真係見到佢同佢打咗個招呼,我覺得佢個心定咗好多,😂😂😂最值得一提係細心老母帶咗三個yoga block墊高俾呢位榮譽會長坐,絕對應該獲得掌聲嘅嘉許。」

相關新聞:MC洪嘉豪宣布各自開騷 張天賦預告下次個唱除衫

相關新聞:張天賦洪嘉豪互吻面頰勁HeHe MC跳舞險碌落台

(即時娛樂)

相關字詞﹕李元元 李璨琛 張天賦