王菀之完成14場舞台劇 老公捧場感壓力:另類方法支持我 (17:25)

文章日期:2022年09月05日

王菀之(Ivana)14場舞台劇《PROOF》昨晚(4日)舉行尾場,眾演員及工作人員演出過後感不捨,在舞台上大合照留念。

Ivana的演出精彩獲激讚,而外間口碑亦相當好,並讚陳淑儀﹑陳康和吳鳳鳴演技出神入化。Ivana感動說:「昨晚最後一場,我覺得整個團隊都做出100分,大家好享受舞台上每一刻。我真心多謝陳淑儀﹑陳康﹑吳鳳鳴,佢哋教我好多,同佢哋做戲係享受。另外好想多謝導演司徒慧焯,大家百分百投入做呢個劇,我訂咗好多嘢食畀大家,當係一個小慶功!」

問到會否開Part 2?Ivana表示的確她手上Waiting list仍很長,仍然考慮會否Re-run,她說:「真係唔知,工作上好多安排,自己又多心,如果再做,又想試其他角色,呢一刻真係答唔到。每日穿過虎道門化身Catherine,團隊問我有冇唔捨得?我最初係答:『冇』。 因為每日咁演呢個角色,已經到咗自己精神極限,我唔想再經歷呢個可憐女仔,我想盡快逃離Catherine的世界。 但係又唔知從何時開始,Catherine住進我心裏,個腦隨時會響起舞台劇音樂,好深刻好難忘,原來我都係唔捨得。」

這次舞台劇,不少圈中前輩好友也捧場,包括汪明荃、許鞍華、毛舜筠,梁祖堯、陳慧琳、謝安琪、吳君如、陳可辛、Serrini、伍詠薇、張繼聰、方力申、潘燦良、蘇玉華、謝君豪等。問Ivana哪一晚捧場嘉賓讓她最大壓力?Ivana說:「今(昨)晚,因為老公嚟咗睇,佢喺到就有少少壓力,佢剩係睇尾場,佢話撐Closing。(他有什麼評語?)冇呀,佢從來唔會畀乜嘢意見,不過佢有佢另類方法去默默支持我。」

完了14場演出後,Ivana瘦了10幾磅,她笑說:「大家已經開咗盤,睇我幾耐會反彈肥番,有人話幾日,有人話7日,我話『聽日』,我會放假兩日先啦,休息完就歸隊《飯戲攻心》。」

(即時娛樂)