MC張天賦請教「不老心得」 古巨基:娶個幫你保養嘅老婆 (15:29)

文章日期:2022年09月07日

古巨基(基仔)音樂企劃「I Really Love To Sing」第2炮,請來MC張天賦合作,昨天(6日)推出歌曲《自我安慰》合唱版。昨晚,基仔與MC開Ig直播,為粉絲解構新歌、MV拍攝及合作契機。

MC坦言跟基仔合作感到「夢幻」,因為從小聽對方的歌,沒想過有機會合作,他對基仔多年來沒有老到而感到神奇,他說:「喺我想像中、我細細個,到𠵱家都冇變過㗎。睇番《飄流教室》MV,直至《自我安慰》MV,個樣係冇變過㗎,其實你有冇一啲保養嘅技巧?」

基仔聞言指MC還年輕,未需要用到保養技巧,但基仔隨後卻靈機一觸說道:「我知啦!有一個保養技巧呀,就係娶一個會幫你保養嘅老婆呀!」MC隨即大笑,基仔續說:「因為我真係唔識保養,每日古太臨瞓前或者我臨瞓前,會幫我搽面,排晒一支二支,我諗嗰度有四五六七支嘢咁啦,由右到左,古太會話:『你𠵱家未洗面呀,咁臨瞓前就自己搽啦。』如果我洗咗面,佢就幫我搽囉。我真係唔識保養,但如果要問我嘅方法,就係搵一個幫你保養到嘅老婆吖。」MC聞言豎起手指公讚好,基仔借分享保養心得,同時又乘機冧太太,認真識做。

直播期間,有網民問到《自我安慰》前奏及中段過門,均用上《記憶棉》旋律是誰的主意,基仔解說是他在錄音時忽發奇想:「喺錄音嗰兩日裏面,聽聽下突然覺得,既然我哋一齊合作,你嘅《記憶棉》又係關於感情上一啲失落,匿喺個被窩裏面,再接呢個《自我安慰》,好似係一個治療同解脫,我就同舒老闆(監製舒文)提議,再話畀你知,見你又鍾意,咁就啱晒啦。」

MC又提到錄音期間發生小插曲:「嗰一日錄歌我冇帶耳機,就借咗舒老闆一個Ear Monitor去錄音,我覺得聽得好舒服。古Sir好好人,喺拍MV嗰日,就送咗隻呢個耳機畀我,多謝多謝。因為個耳機要Send去倒耳模,啱啱拎咗去整,未能喺同洪嘉豪個騷戴到,但我下個騷會用呢個耳機上台。」同時他又即場問古Sir有沒有私人logo,希望將古Sir的logo交給廠商,並刻在耳機殼上面,陪自己開騷,基仔爽快答應:「好好好,我答應你,我即刻整個logo出嚟。 」

隨後基仔又代MC粉絲追問 : 「我睇報道寫,你嚟緊準備一個新嘅演唱會呀 ?」MC回應:「係啦﹗日子就未確實公布,但係會喺一個幾大嘅地方,會係我嘅個人演唱會,或者到時有你做嘉賓都唔定㗎,哈哈,我乜嘢都唔講得住呀,大家期待下啦!」

直播結束前,基仔再次大讚MC唱歌功底好,有他加入這個音樂企劃十分貼題,因為在基仔眼中,MC額頭寫了「我真係好鍾意唱歌」。基仔表示看過MC出道前片段時說道 :「因為我睇你去busking,周圍拎住個結他盒擺喺度唱歌,完全就係我今次個project名『I Really Love To Sing』,你係一個好鍾意唱歌嘅人又唱得咁好,今次非常多謝你同我做呢個project。」

(即時娛樂)