雷深如情迷古天樂 癡戀徐天佑 迫家人陪睇《五個嚇鬼的少年》 (19:31)

文章日期:2022年09月09日

早前飛赴英國的徐天佑上月底返港,而對天佑勁嗒糖的雷深如,日前在facebook貼了和天佑舊照,她寫道:「突然搵返幾年前嘅呢張相....係!我由細到大嘅偶像都幾多。古天樂就一定係啦,我喺報紙剪晒佢啲頭落嚟痴(黐)晒喺日記入面。

但真正終極痴戀過嘅,連我屋企人到而家都仲記得:即係剪晒報、買晒所有CD、YES、Teens、去Yes Station換晒所有poster同souvenir,只有徐天佑一個。

我記得我係Form 2第一次自己入戲院睇完《這個夏天有異性》之後就迷上咗你。所以呢張合照,對於我嚟講,簡直係神蹟,實現咗我中學時期日日FF天佑係我男朋友嘅境況。」

32歲的雷深如又憶述那些年買了天佑有份主演的電影《五個嚇鬼的少年》,她還迫全家陪她一齊收看:「啱啱前日又喺屋企再睇過,真係好好笑:『我阿哥叫陸寶寶,我阿媽叫陸太太,個個都叫我陸Baby,我最愛吃三角朱古力。』真心推介大家睇如果未睇過。」

(即時娛樂)