思家大戰|李思捷被路芙一句說話嚇窒 聽鍾志光答問題失晒魂 (16:33)

文章日期:2022年09月11日

無綫遊戲節目《思家大戰》第二季今晚(11日)播出新一集,路芙率領的「九唔搭八」隊決戰鍾志光(鍾仔)率領的「足球吹水團」隊。鍾仔應主持李思捷要求,以講波Tone介紹隊友,生動之餘亦十分押韻,令思捷五體投地大叫「犀利」。思捷後來在路芙要求下,模仿劉德華、郭富城、黎明及張學友講「周秀娜你今次仲唔贏?」,還原電影《勁抽福祿壽》經典場面,獲全場掌聲。路芙提及她在《勁抽》中飾演「周秀娜」時說︰「係咪真係好靚?係咪似周秀娜呀?」思捷聞言顯得措手不及,只好說︰「你...直情...周秀娜咁嘅樣啦!」鍾仔「口水佬」上身,未聽清楚問題便搶答,幾乎題題答案都在「遊花園」,聽到思捷失魂。在最後「終極開口中」環節上,有人竟將無綫總經理曾志偉擺上枱,但又嚇到全程口窒。

(即時娛樂)

相關字詞﹕思家大戰 鍾志光 路芙