王祖藍收入上繳老婆李亞男 已立定遺囑:萬一自己唔喺度... (14:52)

文章日期:2022年09月12日

由王祖藍主持的《有個閨密叫祖藍》,昨(11日)晚播出第7集,今集嘉賓是陳松伶(松松)。雖然松松與祖藍是透過節目首度會面,但2人「爆料無極限」;王祖藍經松松追問下,直認偶爾會將收入全數上繳李亞男:「我話過:『逢係同你一齊做嘅job,啲收入全部畀晒你。」

祖藍更驚爆已立定遺囑:「基本上我類似整好遺囑,房產收租都會去晒佢嗰度,我係預咗萬一自己唔喺度,佢都一路有收入。」對於祖藍對愛妻如此貼心盡責,松松大表欣賞,並指張鐸也是責任心很重的男人:「你哋都會先為對方去諗,好驚自己有一日照顧唔到對方會點。」

常遭老公取笑「金魚記憶」的松松透露,由於不擅計數及理財,故財政等事宜歸張鐸管理,並大讚張鐸早已為2人做好理財計劃,更詳列必須完成的事,令松松甜在心頭:「望到個心入面好有安全感。」不過張鐸亦有搞笑煩人一面,松松指張鐸有時為買衣服送她,會在名店上演「女裝花生騷」,而惹起騷動:「佢去到歐洲啲鋪頭,會著晒所有女裝影相畀我睇,當然係因為我冇一齊去,仲要全部相都係叫售貨員姐姐同佢影嘅,啲女仔就猛話:『你真係好勁呀!』」

松松又謂張鐸是緊張大師,與松松外出吃飯的友人,不少都收過他的奪命追魂Call:「我同佢相處似係多咗個爸爸咁,如果佢同我唔喺同一個城市,然後我同我哋啲common friend出去,佢會成日打住電話問我:『幾點返去呀?車準備好喇,你快啲上車喇!』然後又係咁打畀我周遭嘅友人。」

松松與張鐸是圈中恩愛夫妻,但原來初認識時,張鐸對松松第一印象並不好:「我哋嗰次要圍讀,佢就覺得點解呢個女演員遲到,因為我嗰日趕飛機去;第一眼佢係唔鍾意我,我就覺得幾得意:『佢話我遲到喎,冇人話過我㗎嘛』。但其實真正覺得呢個人可靠,係拍完戲之後。」

不過張鐸可靠之餘亦很可恨,松松笑言他原來有「唔冲涼就瞓覺」惡習:「有次佢上牀之後,我問佢:『洗咗頭未呀?』佢就話:『明天洗』,我問:『明天什麼時候洗?』佢話:『游泳時候順便洗』,我真係(激到)暈低呀!」除了衛生問題令松松大感困擾,松松又指張鐸是「嗌交王」:「我發覺我原來可以成為好好嘅律師,我同張生一齊後,佢提升咗我嗌交技能!」

與老公活像歡喜冤家的松松,還分享愛情保鮮法:「我哋紀念日同生日,都會飛去對方嘅城市。做一樣為佢而做嘅嘢,幾個鐘都可以擦出新嘅愛火花。例如我好鍾意飲香檳,佢就會陪我飲,佢自己唔飲嘅,佢成日話:『香檳有乜好飲,全部都係糖水,怪不得飲到你咁肥!』」

(即時娛樂)