失衡凶間|《死場》鍾雪瑩演毁容女子 驚見怪樣嚇到尖叫   (16:00)

文章日期:2022年09月13日

外表活潑可愛的鍾雪瑩,在電影《失衡凶間-死場》中飾演一位毀容女子,為復仇潛伏在商場內。愛笑愛說話的她坦言,最大挑戰是要她坐定定4個小時接受特技化妝,完成一刻她立即衝去洗手間,期間被櫥窗反映的自己嚇到「嘩嘩聲」! 

《死場》鍾雪瑩飾演角色非常神秘,與蘇麗珊和林曉峰關係密切,陳果導演親自指導3人,在商場內追逐和車廂大火戲。為了今次角色,鍾雪瑩做了不少功課,她說:「拍攝前我做咗啲功課,睇咗好多影片,了解燒傷患者嘅狀况,包括燒傷嘅外觀和心態。燒傷後第一個感覺當然好痛,但之後仲要經歷好幾十次重建手術,令到外表『正常啲』,但所謂嘅『正常啲』只係外觀,心理壓力可能比外觀花更長嘅時候去治療。」

4個小時特技化妝期間,她不可以講說話又不可以進食,而且亦不可以去廁所。上妝後,她第一時間衝出化妝間去洗手間,沿途經過商場內店舖的櫥窗,看見反映的自己嚇了一跳,忍不住「嘩」一聲,她說:「因為剛才無鏡,唔知自己係乜嘢樣,終於見到啦,真係好恐怖喎!」問她痕嗎?她說:「唔痕,但感覺塊面好似多咗十幾層皮,好重!」

雖然戴著這個妝容,很難講對白和做表情,但鍾雪瑩努力演出,陳果導演都很滿意,宣布「收工」一刻,3位化妝師立即上前合力替她「卸妝」,之後她拿著面具拍照紀念。大功告成,鍾雪瑩逐一向工作人員致謝,她說:「你哋太出色了,多謝大家!」她表示卸妝回家後,還要花幾小時仔細洗臉,以免殘留物影響皮膚。

(即時娛樂)