黯夜守護者|江嘉敏當陳展鵬半個爸爸 施焯日演壞人獲讚 (18:10)

文章日期:2022年09月13日

由陳展鵬、陳煒、陳敏之、江嘉敏和謝東閔等合演的《黯夜守護者》,本周劇情有關毒品案件,再有新進展,KOL小寶(江嘉敏飾)為刺激主持頻道點擊率,施「美人計」埋Jeff(施焯日飾)身,拍下對方吸毒過程並予以公開。

因行動期間遭Jeff強逼吸食毒品,小寶一度身陷險境,幸「緣分男」文杰(謝東閔飾)及高輝Sir(陳展鵬飾)及時趕到,小寶逃過大難並需留院治理。毒性發作的小寶,在醫院期間瘋瘋癲癲,言行無厘頭兼喪笑,又似醒非醒的欲撮合Da姐(陳敏之飾)及輝Sir,令2人好不尷尬。

江嘉敏透露參考身邊友人親身經歷:「劇組話吸食咗毒品,會好似飲醉酒咁頭痛、胡言亂語、發冷發熱。所以我就參考咗身邊朋友飲醉酒時啲得意嘢嚟用。」嘉敏指敏之及展鵬在該場戲給予不少意見:「佢哋有幫我Tune,睇吓會唔會浮誇咗、有啲咩位要收。」嘉敏指當正展鵬半個爸爸:「我鏡頭前後都係咁嗌佢。」

另飾演Jeff的施焯日(Arthur),由於太過「衰仔格」,不少網民讚入型入格:「正宗衰仔樣」、「喺街一定被警察查身分證。」Arthur私下其實是乖乖仔,他曾在劇集《青年心城》及《星空下的仁醫》演乖乖仔角色,其中《仁醫》的患病青年星仔,更因演技真摯備受關注。

對於今次破格演壞人,Arthur坦言難度很高:「因為我完全唔知點樣做壞人,所以我就買咗本書《反派的力量》仔細研究。」他又坦言拍攝侵犯嘉敏戲時大感尷尬:「突然之間有身體接觸係好尷尬嘅,但好在嘉敏佢唔係好尷尬,反而幫到我容易入戲,佢女仔都冇避忌,我更加唔需要。」

(即時娛樂)