《飯戲攻心》票房破3000萬 張繼聰陳詠燊謝票被觀眾考起 (22:06)

文章日期:2022年09月18日

《飯戲攻心》票房衝破3000萬,連續12天票房No. 1,導演陳詠燊報喜,留言:「三千萬。好感動。每一張飛,都是來自觀眾朋友對我們的信任與支持。衷心感謝。」

陳詠燊連日好勤力去謝票,昨日(周六)他跟張繼聰二人組出動謝票遇難題,他說:「今日(周六)畀人問得最多嘅問題係咩呢?明明我同Stephy(鄧麗欣),同Ivana(王菀之),同明禎(林明禎),甚至我自己去謝票都好少人會咁問,但今日(周六)我同阿聰兩條麻甩佬一齊,就差唔多場場都有人問:『可唔可以解釋吓咩叫Double May?』我真係唔知點解。大家真係要好好學吓中國嘅曆法,唔好再問喇!」

陳詠燊又自爆之前跟Ivana、Stephy與林明禎往謝票也會合照留念,昨日竟沒有跟阿聰影合照。想不到張繼聰玩踢爆,留言:「唔係呀,我明明想同你影相你就借啲意行開咗!」導演回覆:「說好的『男人間互相cover的默契』呢?」

(即時娛樂)