Cloud新歌MV跟男主角吵架 籲嗌交唔好掟嘢:執番好樣衰 (15:29)

文章日期:2022年09月19日

雲浩影(Cloud)今年第3首派台新歌《密切接觸者》,MV推出後點擊火速衝破21萬,Fans對於形象溫柔可愛的她,在MV中與男主角激動火爆吵架情節,表示驚訝又驚喜。Cloud說:「每對情侶都有不同相處方式,有啲會成日嗌交、睇對方唔順眼、分手呵番後又復合,正所謂相愛相殺,最緊要『就算嗌交都淨係同你嗌』,既轟烈又浪漫。」

新歌MV充滿未來感,Cloud與MV中的男朋友Matthew戴著智能頸箍,開始時2人頸箍都是藍色燈,代表「自我模式」,他們激動吵架,面紅耳赤,Cloud傷心痛哭,更一怒之下將男朋友的頸箍變成紅色燈「服從模式」,從此他不再駁嘴,靜靜地陪她看書、淋花、食飯,而MV結局令人反思。

拍攝時沒有現場收音,Cloud和Matthew放盡認真吵架,愈吵愈烈,甚至掟東西,投入程度令在場工作人員嘩然。事後他們表示非常疲倦,Cloud說:「事前我哋都有傾過嘈乜嘢,有共識要成熟話題,可以發揮愈嘈愈勁,踢嘢掟嘢都係劇情需要。現實中,我唔贊成真嗌交時掟嘢,因為之後要執番好樣衰。」

Matthew笑指Cloud:「原來你都幾吵得,好到肉,令我一秒入戲。」Cloud笑說:「我平時唔會咁,盡量控制自己情緒唔好咁波動!」吵架後緊接要拍一場Cloud為Matthew打針的場口,Cloud笑指對方嚇到腳震,她說:「雖然呢支針係道具,裏面係冬瓜茶,但佢好驚,因為我哋剛才拍完嗌交戲,而佢對我講咗啲好惡毒說話,佢驚我一時激動收唔到掣真係拮落佢度。」

這是Cloud出道第3首派台歌,之前《願望之翼》和《到了那裏就對吧》,都是描述她對未來和成長的看法,而新歌《密切接觸者》是情歌,原來唱情歌是Cloud心願,她說:「愛情對於我係一件大事,但點解到第三首先至唱情歌?因為我唔想自己咁沉迷。」

(即時娛樂)